Obiady w ZS nr 5 MS
Zasady funkcjonowania stołówki szkolnej
1. Opłaty za stołowanie należy dokonywać przelewem najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem nowego miesiąca.
2. W przypadku braku wpłaty na pierwszy dzień stołowania posiłki nie będą wydawane.
3. Nieobecność dziecka na obiedzie należy zgłosić między godz. 800 a 830 rano danego dnia telefonicznie nr (52) 343 66 67 wew. 217.
4. Rozliczenie zgłoszonych odpisów nastąpi z odpłatności za następny miesiąc. Niezgłoszona nieobecność do godziny 830 rano nie podlega zwrotowi opłaty.
5. Prosimy o wypełnienie Deklaracji korzystania z posiłków w stołówce szkolnej - format PDF (456 KB) / DOCX (27 KB) / DOC (57,5 KB) i jej dostarczenie do pani intendent na stołówkę lub wysłanie na adres e-mail: intendent@liceumxv.edu.pl
6.Zapłatę za abonament należy dokonać przelewem na konto:
50 1240 6452 1111 0010 7469 5459
podając w tytule: za jaki posiłek (śniadanie, obiad), za jaki miesiąc, imię i nazwisko dziecka oraz klasę
7. Wykaz dni wydawania posiłków w danym miesiącu wraz z wynikającą kwotą będzie wywieszany na tablicy w stołówce oraz na stronie internetowej szkoły: www.liceumxv.edu.pl
Odpłatność za posiłki za okres
od 2025-06-02 do 2025-06-13
Płatności prosimy regulować w dniach od 2025-06-01 do 2025-06-06
Drodzy rodzice. Proszę o sprawdzenie czy wszystkie opłaty za posiłki zostały uregulowane. W celu kontaktu z Intendentem proszę dzwonic na nr. 600-085-903 w godz. 07.00-14.00. Dziękuję bardzo
- Obiady uczniowie: dni x zł = 0,00 zł
- Obiady nauczyciele: dni x zł = 0,00 zł
- Śniadania SMS: dni x zł = 0,00 zł
- Obiady SMS: dni x zł = 0,00 zł
Alergeny: | |
Alergeny: | |
Alergeny: | |
Alergeny: | |
Alergeny: | |
Alergeny: | |
Alergeny: | |
Alergeny: | |
Alergeny: | |
Alergeny: | |
SEKRETARIAT SZKOLNY
e-mail: liceum@liceumxv.edu.pl
GABINET PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ
I POMOCY PRZEDLEKARSKIEJ
INSPEKTOR DS. BHP
mgr Dorota Gawronek
PEDAGOG
mgr Karolina Kowalska
e-mail: pedagog@liceumxv.edu.pl
PSYCHOLOG SPORTU
mgr Marta Krakowiak
PEDAGOG SPECJALNY
mgr Agata Graczyk
OBIEKTY SPORTOWE